I 2020 lancerede Linde+Larsen datterselskabet NordicFoam By Linde+Larsen som er producent og leverandør af skumplader, tekniske skumløsninger inden for lydabsorberende materialer, termisk isolering, pakninger, tætninger mm.
Idag er mere end 40% af den samlede omsætning skum, som ikke er monteres i en kuffert.
For at kunne holde fast i kerneværdien ”Every detail has a meaning”, har Linde+Larsen fået designet nyt logo med teksten ”PACKAGING SOLUTIONS AND DESIGN” for at understrege, at vi ikke kun producerer langvarigt emballage.
Logoet til NordicFoam by Linde+Larsen er også fornyet en smule, og vi har fået lagt en sekskant ind i logoet for at symbolisere at vi arbejder med skumplast.
Linde+Larsen forklarer ”Hvis man forstørrer skumplast, vil cellerne være sekskantet, både hvad angår lukketcellet og åbencellet skum og derfor har vi netop valgt at bruge sekskanten i NordicFoam logoet”
”Det er vigtigt for os at vores værdi, Every detail has a meaning, ikke kun afspejles i vores arbejde men også i vores logo. Personlig tror jeg på Every detail has a meaning har haft en stor indflydelse på vores store vækst.
Every detail has a meaning
Linde+Larsen blev etableret på Nørrebro for 20 år siden, og startede med 2 ansatte. I dag, 20 år senere har Linde+Larsen vokset sig til Skandinaviens største producent inden for indretning af kufferter og kasser med skumløsninger. Men en ting er stadig som det var for 20 år siden, nemlig at Every detail has a meaning og derfor var tiden også til at få opdateret Linde+Larsen logoet.
Da Linde+Larsen startede var markedet langvarige emballageløsninger, hvilket var synligt i vores logo.
I dag er det største marked stadig specialdesignet emballageløsninger til virksomheder, men med en stigende grad af kortvarige emballageløsninger samt skum til andre formål.
Sammen med datterselskabet NordicFoam By Linde+Larsen har Linde+Larsen kunne imødekomme den store efterspørgsel fra et marked, som har behov for emballageløsninger som er specialdesignet samt skum til teknisk brug.